Kumru’nun uzun yıllar boyunca içme suyu ihtiyacını karşılayacak önemli yatırımlardan biri olan Kumru Barajı İçme Suyu Hattı Projesi’nde çalışmalar başladı.
DSİ ve Ordu Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen proje kapsamında, Kumru Barajı’ndan ilçe merkezi ile birlikte 33 mahalleye içme suyu ulaştıracak şebeke hattı inşa ediliyor. Toplam 2 bin 215 metre uzunluğundaki hattın önemli bir bölümü tamamlanırken, ekipler sahadaki çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Tamamlandığında ilçemizin içme suyu altyapısına önemli katkı sağlayacak proje sayesinde, Kumru’nun 2070 yılına kadar olan içme suyu ihtiyacının karşılanması hedefleniyor.

